טיול חברה מומלץ ביום בארץ

 חברות רבות מקיימות פעם בשנה טיול חברה עבור העובדים שלהן, זו הזדמנות נהדרת לעשות טיול יום בארץמנהלת משאבי האנוש בדרך כלל אמונה על המשימה ותפקידה להביא משהו חדש, מפתיע ומפנק, כזה שכל העובדים יגידו בסוף ״שיחקת אותה״! 

בחברת הטיולים ״ארז ישראל - חוויות אותנטיות״ עובדים מומחים לבניית טיולים וחוויות ויחדיו עם מנהלת משאבי האנוש מבררים: מה אופי החברה והאנשים שעובדים בה,  איזה טיולי חברה הם כבר עשו בעבר, כמה זמן יש לנו, האם זה טיול יום בארץ או שיש אופציה לעשות לילה במקום מדליק, וכמובן מה התקציב.  זה  הבסיס ואליו מתווסף הרוטב העיקרי של טיול חברה וזה הערכים שחשובים למנכ״ל ואשת משאבי האנוש להדגיש. אז נכון שיש כאלו שעדיין חושבים שטיול חברה או טיול יום בארץ זה רק הזדמנות לצאת להתאוורר קצת מהמשרד, אבל יש גם כאלה שלוקחים את זה צעד קדימה ורוצים שהחוויה תהיה גם מהנה וגם משמעותית להמשך הפעילות המקצועית יחדיו.

 

 מנכ״לים ומנהלות משאבי אנוש בדרך כלל מבקשים להעצים ערכים של מצויינות, יזמות, דבקות במטרה, קבלת החלטות, ערבות הדדית, אחריות אישית, חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסא ועוד… איך מביאים ערכים כאלו לידי ביטוי בטיול חברה?

ובכן מה שיפה בישראל שהיא קטנה וכך ב טיולי יום בארץ אפשר לשלב כמה אתרים אשר מסמלים את הערכים שברצוננו להדגיש.


לדוגמא, פותחים את היום ביקב ברקן ושומעים מהיינן על חדשנות בעולם היין ויצירת בלנדים שהם מחוץ לקופסא. את הוייב הזה לוקחים לטיול כיפי באזור עמק האלה ושומעים סיפורים על יזמות וערבות הדדית של דמויות היסטוריות. ממשיכים לפעילויות שטח שמעצימות אחריות אישית ועבודת צוות, ולסיום עושים פעילות בטייסת. שם לומדים מטייסים של חיל האויר הישראלי כלים למצויינות, קבלת החלטות ודבקות במטרה. 

כמובן שטיול חברה חייב להסתיים בארוחה טובה (תכלס אין על האוכל בארץ) וכך נוסף לו גם ערך הפינוק שכן עובדים זה הנכס הכי חשוב שלנו. אם בכלל בא לנו להשתגע אפשר להביא הרצאה מרתקת או קומיקאי שיצחק על כולם…חוש הומור במקום העבודה זה מאוד חשוב:-) 

זה כל כך כיף לראות שעולמות תוכן מגוונים משתלבים להם בטיול חברה מלא חוויות שנותנות תחושה שבטיול יום בארץ יצאנו למסע ארוך וחזרנו עם תובנות לחיים בכלל ולעבודה המקצועית שלנו בחברה בפרט. 

אני ממליץ לכם מכל הלב, להתייעץ במומחים שלנו ב״ארז ישראל - חוויות אותנטיות״ ולצאת איתנו למסע בלתי נשכח בארץ ישראל

Comments

Popular posts from this blog

טיול חברה מומלץ ביום בארץ

טיול בר מצווה בארץ, טיול יום הולדת