טיול בר מצווה בארץ, טיול יום הולדת


 חגיגה מטיילת blog

 פעם, לפני הקורונה, ישראלים היו עושים טיול יום הולדת בארץ ותיירים היו עושים טיול בר מצווה בארץ. עכשיו דברים השתנו, התיירים חוגגים בחול והישראלים מגלים את סוד הקסם של טיול בר מצווה בארץ. מבחינתי זה נס גדול שהקורונה עשתה כי אין מקום ראוי יותר מישראל כדי לחגוג בר מצווה, כל העניין כאן הוא חיבור למסורת ולזכות שיש לנו לשמור את מצוותיה. לכן לעשות את החגיגה הזו בחול נראה קצת תלוש. אני כמובן מכבד כל בחירה רק שמרגיש פנימית שנעשה כאן חסד עם החגיגה המהותית הזו.

 כל טיול יום הולדת הוא הזדמנות לחגוג, בין אם זה טיול יום הולדת לסבתא, טיול יום הולדת לילד, או טיול יום הולדת לבת הזוג שרוצים לעשות ממנו משהו מיוחד. טיול בר מצווה הוא אירוע מהותי מבחינה מסורתית לנו כיהודים. רק שמה שניתן ללמוד מטיול בר מצווה הוא שניתן להכניס מהות ותוכן יותר עמוק בכל טיול יום הולדת. 

מאז הקורונה והקושי לצאת מהארץ אני מקבל הרבה בקשות מאנשים לציין אירוע מיוחד על ידי טיול.  אנשים מבינים שלא צריך לעלות על מטוס כדי לקבל חוויה מיוחדת אלא אפשר להשקיע אנרגיה ביצירת משהו מיוחד בארץ וזה ישתלם. גם אנשים מבינים שהם לא רוצים רק אירוע וגם לא רוצים רק טיול, הם רוצים חוויה וזה המשמעות של טיול כפי שאנחנו רואים אותו בארז ישראל חוויות אותנטיות.

 החוויה של טיול יום הולדת או טיול בר מצווה היא הזדמנות להתגבשות משפחתית או חברית, זאת הזדמנות לחגוג עם הקרובים אליך ביותר באופן שהכי מהנה עבורך. השקעה בתוכן, באתרים, בבניה נכונה שתשלב ביניהם מייצרת חוויה איכותית ובלתי נשכחת.

 אנחנו אוהבים ללוות את הלקוחות שלנו כל הדרך  מבניית הקונספט, דרך העבודה מול האתרים וספקי התוכן המובילים בישראל. יחדיו אנחנו יוצרים חוויה אישית, מתוקה ומרגשת שמשאירה טעם של עוד עד האירוע הבא שרוצים להעניק או לחגוג יחדיו.

 מזמין גם אתכם לפנות אלינו ולצאת איתנו לחוויה מנצחת בארז ישראל.

 ארז לנדאו מנכ"ל ובעלים ארז ישראל חוויות אותנטיות

erezisrael.com

Comments

Popular posts from this blog

טיול חברה מומלץ ביום בארץ

טיול חברה מומלץ ביום בארץ